fredag 29 januari 2010

You gotta play life, before life plays you

Tadaaaah! tillbaka :) eftersom en av mina kompisar (nämner ej namn) blev lite ledsen eller vad jag kan säga eftersom jag bara skriver deprimerande grejer nu på senaste tiden så dedikerar jag detta inlägget till henne. Endast för jag är lite glader idag.

Jag tänker på 3 saker dagligen, ecuador, rhodos (även om det var igår vi bokade) och jaa de sista vet ni nog, men det ska vi inte snacka om :) positiv you know..
Idag var det en chillig skola, blev klar med svenskuppgiften så slipper tänka mer på den och sen hade vi psykosocialt men där snackade vi bara lite allmänt i kursen. Sen på Robabos lektion så fick vi arbeta var vi vill så jag valde då att åka hem. Men jag tog den längre vägen haha, tog 8:an och bytade till 5:an. Sen åkte man tillbaka till stan vid halv 4 eftersom jag skulle träffa Steffi där, tvungen och shoppa loss jue :D nej men inte riktigt så men i närheten kanske? Sen hem iiiigen, och 5:an igen. Börjar bli rätt trött på den bussen wtf, å ska förmodligen åka den ikv igeeen. damp -,- HAHAH. Ska till Helenis ikv, efter jag har ätit om maten kan bli klar snart ?!? Ska ha en liten tjejkväll där med pattiliten och sarah och jaa som ni kanske förstod Helena med :P Nej nu ska man ut i vardagsrummet och kolla på tv i väntan på ma. Så inga fler inlägg idag utan nästa kommer imorgon, hope I see you then ! Kyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar