tisdag 26 januari 2010

It sounds goooood

Hallåe, hemma från den väldigt långa tisdagen. Började vid kvart över 8 idag, sjukt drygt med svenska så tidigt på morgonen när man bara ska jobba ensam ändå och inte kan man få jobba hemma inte :S damp -,-
Menmen, dagen slutade sen runt 3 kanske lite innan men det spelar inte så stor roll. Åkte hem och la mig en stund och sen var det dags för att sticka till skolan med mamma för det var den andra och sista föräldrarmötet inför ecuador-resan :) me lajk.
Jag reser nästa veckan (på onsdag) så vi var tvungna att gå igenom de sista förberedelserna inför the trip. Vem vi skulle bo tillsammans med, vårt schema när vi är där osv. Jag hamnade tillsammans med Malin :D riktigt najs att det blev henne och vårt schema är inte heller dödligt så wiie säger jag bara. Nu längtar jag bara efter att det ska bli onsdag. Men hade velat ha med mig några av mina underbara vänner tyvärr :( men ska göra det bästa av situationen! Promise.
Imorgon under kommunikationen så ska jag hämta en kamera från skolan som jag ska låna med mig ner, men ska samtidigt ha med mig min egen för det kommer väl tas en del bilder där nere.
Men nog pratat om det nu :) en bra dag, dock en trött dag men ändå BRA. Imorgon ska man fixa projektarbete med Ferri på min gamla skola och sen vid 7 ska man sticka till Harri med resväska och sen blir det att hjälpa henne färga håret :)
Pusshaij alla glada <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar