torsdag 28 januari 2010

There's an echo in my head..

.. you never were, no you never were and you never will be mine and I don't have a say in this :(

Ännu ett GAAAAH! Rätt många jag känner går runt och säger att de har sneat på livet, jag har inte riktigt sneat jag har mer panik på livet. Vet inte hur jag ska förklara det, men har ordentlig panik. Jag vänder mig mot allt och alla just nu, finns något litet som stör. Det värsta är att jag vet inte hur jag ska få ut det, hur jag ska göra för att må bra igen. Mina tankar går från positiva till negativa för varje dag som går, även om jag kämpar mig gul och blå från topp till tå för att stanna optimistisk. En person förstör för exakt alla andra.. hur går det till?
Jag tror/tänker innerst inne att det är bara jag som är dum, att du aldrig skulle göra något sådant medvetet. Men jag börjar tvivla och det är de som gör så fucking ont i mig, mina tvivel. Men de är så svåra att hålla borta och de pressar sig in i skallen på mig varje dag och varje natt. Allt jag gör är att kämpa mig från att gråta och kämpa med att hålla kvar ett leende för att ingen ska se vad som verkligen försigår i mitt lilla/stora huvud egentligen.

Kom hem från skolan för ca en halvtimme sen, najs. Men ska tillbaka för spanska kvart över 3. Sista lektionen nu, sen är det snart dags :) Efter de ska man möta Sarah, Patti och Helena i stan för att gå till ticnet och kolla resor (Y) Kommer hem sen vid 6 kan jag tro, ska förmodligen göra lite läxa då så jag slipper tänka..
hur bra det går, det vet jag dock inte :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar