torsdag 21 januari 2010

Bowling och annat kul

Idag slutade jag italienskan (ja, jag läser italienska daah) 9:45 rätt härligt eftersom vi inte hade någon lektion efter och samtidigt var det bara jag på lektionen så fick extra mycket hjälp också. Bara för jag är för lat för att kolla upp det i ordböcker xD Sen drog jag hem för att sova i 2h, riktigt skönt. Men var dock tvungen att dra tillbaka till skolan vid 3 eftersom då började spanskan (yes, läser spanska med eftersom jag snart ska resa till ett spansktalande land). Efter spanskan så körde Kaya mig, Harriet och Amanda till kronprinsen eftersom där skulle vi bowla med 4 lärare, Malin, Sofie, Lina och Lousie. Jag gjorde en strike :D wiie. Annars gick det uruselt, så resultaten snackar vi inte om. Men de fanns folk som gjorde värre så helt utskämd är jag väl inte haha.
Efter bowlingen stack vi till en spansk resturang i närheten, riktigt mysig va den. Vi snackade alla om den kommande resan och vi fick reda på många detaljer och nu ser man fram emot den ännu mer. Vi snackade också om vårt dåliga samvete vi får när vi snackar för mycket om resan framför de som tyävrr inte kom med :( Men vi kom varann lite närmare kan vi ju säga och det ser bra ut nu. Tog sen bussen hem med Harri och sen satte jag mig för att kolla resor på datan. Ska förhoppningsvis boka resa till Spanien eller Grekland nu, så vi kan åka efter studenten. Can't wait hur stressigt det än är just nu.
Därför kom inlägget lite sent, men nu vet ni iaf :) Ska nog gå och sova lite, har svenska övertidigt imorgon. Sen efter skolan blir de förmodligen köpa biobiljett med Helenis och Olsson till Avatar så får de när inlägget kommer imorgon. Godnatt allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar