torsdag 28 januari 2010

Det gör ont..

Idag har inte varit en lika bra dag som dagen som varade igår. Den dagen har egentligen varit, om jag får kalla den, SKIT! Fast jag despite allt som hänt så har jag mått så dåligt inombords så jag har inte ens orkat bry mig om allt de andra. Så som jag sa innan, en SKITdag, we lajk. NOT...
Höjdpunkten på dagen har ändå varit att vi beställt resa, det har typ räddat min dag.

Nu kanske ni undrar varför jag mår dåligt inombords? Jo det ska jag berätta för er, att jag klarar inte sluta tänka. Jag har tänkt hela dagen, varje tyst minut så går 1000 olika tankar förbi och jag klarar inte trycka undan dem, klarar ej få tyst på dem, jag orkar inte ändra dem till något positivt längre. Jag är redo att lägga mig ner, och bara försvinna. Känns seriöst helt sjukt att bara tänka det, men det är så jag känner mig just NU. Kanske inte imorgon och kanske inte nästa veckan men just NU, sen vet jag ju inte hur det blir imorgon det återstår ju att se.
Jag sitter och smsar lite med Amanda, men de gör ont :/ för varje gång jag håller i den mobilen, varje jag jag får ett sms så önskar jag att det är från dig :( Mobilen känns helt tom i handen pga det. Vill bara kasta den ifrån mig och aldrig ta tag i den igen. Jag åker snart och du lovade att vi skulle ses innan, jag antar allt det bara var ren lögn? Jag vill säga att jag lägger av nu eftersom jag mentalt egentligen inte klarar med, men samtidigt vet jag att jag är inte redo att släppa dig. För hur ledsen jag än är på dig, så finns där ett litet hopp, ett litet ljus innerst i mitt lilla röda hjärta som lyser där BARA för dig :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar