onsdag 20 januari 2010

springspringspring

För er som inte vet så går jag ju barn&fritids programmet och i det programmet ingår massa praktik. 5 veckor i 1an, 4 veckor i 2an å så 8 veckor i 3an. Därför så har BFarna idott i 2½ år istället för bara 2. Så förra terminen hade vi ingen idrott utan då hade b-klassen det istället och till denna terminen har vi bytat, vi har numera idrott och b-klassen ska egentligen ha religion med den läraren är störd så han glesar deras lektioner. Aja, kan egentligen inte bry mig mindre xD
Men iaf det jag försöker få fram nu är att jag ÄLSKAR att idrotten är tillbaka på schemat igen. Det är så jävla skönt att få springa runt alltså. Det känns verkligen i hela kroppen att man inte tränat på ett tag så att komma igång igen kändes helt befriande. Riktigt najs (Y)
Nu när jag tänker på idrotten så kommer jag på att jag måste få tummen ur röven och boka in mig och Sarah på träning snart, känns aldrig som om det kommer igång.
SARAH, påminn mig kvinna!

Med det sagt så ska jag nog stänga ner datan, kommer kanske in igen med ett inlägg till. Ni får helt enkelt smyga er in hit ikväll och kolla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar