lördag 16 januari 2010

Någonstans där i mitten

Idag har varit en helt skruvad dag och det är så jävla svårt att försöka förklara hur jag menar ens. Allting har varit i ett mellanting, jag har inte varit varm men inte heller kall utan sådär lagom ljummen. Jag har velat äta med inte varit sugen på någonting alls. Jag har velat lägga mig i sängen och sova men jag har inte varit tillräckligt trött för de, även om jag knappt kunnat hålla ögonen öppna. Jag har känt för att hitta på något men samtidigt bara att vara hemma. Jag ville öppna datan och vara social men samtidigt ligga kvar i sängen och bara ruttna bort för denna dagen. Liksom what's up with that? Känns hel skumt, för man kan inte bestämma sig för en sak och sen göra det för de känns inte 100% rätt. Gaaah, ibland får jag spel på mig själv. Ofta man ens lägger märke till en sådan grej?!

Just därför har denna dagen gått ut på att ligga i sängen och göra absolut ingenting. Låter nice heller hur? Jo faktiskt, de är skönt med sådana helger med det behöver inte alltid hända något if you know what I'm saying. Kollat lite fotboll på tvn med, kanske inte allra bästa matchen men den dög just då. Sara låg hos mig och kollade project runway och the x-effect med mig en stund också. Sen reste jag mig runt 8 ungefär för att äta och vara lite social med familjen till robinson. Snackade lite ( 1h och 20min!) med Malin i telefon senare också, kvällen var lyckad och så var dagen räddad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar