lördag 23 januari 2010

Home sweet home.

Denna filmen var så uppförstorad så det inte är sant. Allt jag har fått se och höra ändå sedan den filmen släpptes var hur bra den skulle vara, men nej den var bara helt okej. Inget wow men heller inte buh, bara helt ok. Den var rätt "magisk" (om jag får lov och använda de ordet) vid vissa tillfällen i filmen, men oftast kunde man nästan förutspå vad som skulle komma näst. Nästan iaf :P
Aja, efter de så in på mcdonkan för att kissa i mörker och sedan vidare till lillatorg för att hitta en trevlig bar att sitta vid. Efter många om och med så stack vi till Barcelona (en resturang/bar och INTE staden, rätt långt isf xD). Träffade Magnus där, som man inte träffat på skit länge ju. Men kul att se honom igen iaf, nästa gång blir väl inte förrän studenten skulle jag ana.
Stack sen vidare till centralen för att möta upp Olssons kompis Isabel, som jag senare tog bussen hem med.
Hemma at last, snackade lite med mamma och nu ska jag nu tacka för mig och säga GODNATT! :D Hoppas ni hade en trevlig fredagskväll ni med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar