måndag 25 januari 2010

Latmaskar är vi allihopa!

Längsta dagen i skolan var idag, fast just idag var den inte så lång som den egentligen ska vara. Eftersom Magnus (vår religionslärare) hade skickat ett sms om att vi skulle glesa hans lektion idag så började vi 10 ist. Och sen lyckades några i min klass få Robab (en av våra bf lärare) på dåligt humör så kl 3 var det bara jag, Harri och Ferri kvar i klassrummet så vi stack tidigare. Slutar egentligen kvart i 4, så rätt chill dag. Precis som man vill ha det :)
När jag kom till bussen så kom jag på att jag glömt italienskan i skåpet som var tills imorgon, och sen när jag kom hem och skulle börja med kommunikationsfrågorna upptäckte jag att de också var i skåpet. Smart drag Johanna, mycket smart (Y)
Iaf så blev det tv och data för hela slanten istället och en lång varm dusch, me lajk. Och nu har jag kommit på hur mycket jag behöver noppa ögonbrynen men får aldrig tummen ut röven för att göra det, gaaah! De är värsta buskarna just nu vafan, not nice. Men ska göra det någon gång iaf, helt innan resan och faktiskt HELST imorgon ! Påminn mig .. damp -,-
Nu ska man sitta vid datan en liten stund till, sen ska man föna och platta håret (BEHÖVS!). Sen är det sängen för min del, så nattinatti :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar