onsdag 27 januari 2010

När man börjar tänka..

Gaaaah, varför börjar man tänka? Kan inte hjärnkontoret bara stänga av någon gång?
Har gått i 2 dagar och faktiskt mått helt okej om inte mer, bara för jag försökt stänga av mina tankar eller faktiskt tänk på något annat (A) men så sen efter några dagar när man mått bra så börjar de man tänka på det man mår dåligt av igen. För man börjar tvivla på sig själv, att de positiva man tänker inte stämmer. Därför vill jag säga GAAAAH igen!

Ändå en bra dag idag, me lajk mucho. Idrott imorse, fick mensen (anteckna!) och nu tror ni säkert jag är helt dum i huvudet som blir glad över en sådant sak. Men de ska jag förklara för er att eftersom jag fick den idag så innebär det att jag hinner se smal ut tills resan och jag slipper ta med mig tamponger och bindor som säkerligen skulle ta helt onödig plats :) Sen hade vi lektioner där mellan wiie, NOT. Sen stack jag och Ferrilicious till min gamla skola (på bussen, yummie) för att lämna enkäter till årskurs 5,6 å 7. 8:an och 9:an skulle min gamla lärare ta hand om själv eftersom hon hade lektion med dem imorgon. Sen stack man hem för man skulle börja sammanställa dem också ju. I trappan så kom arbetarna som håller på med tele2 rören här, dem är riktigt fina dem med. Gick in, sammanställde typ 2 av frågorna sen gick jag fantamig och la mig xD orkade inte mer. Så generellt har det varit en bra dag om man bortser från tankarna mina som börjar komma tillbaka sakta med säkert.

Mitt 100 inlägg nu, det firar vi! Med ännu mer snö -,- skit kallt imorgon när man ska till skolan ju.. damp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar