måndag 18 januari 2010

Som ett slag i ansiktet

Hur mycket ska en tjej (eller en kille för den delen med, men eftersom jag är tjej så drar jag det får min synvinkel) stå ut med från killarnas sida egentligen? De vet mycket väl vad vi vill men ändå ska dem spela så jävla coola alltid som om de är störst, bäst och vackrast. Finns det något någon tjej har gjort för att förtjäna den smärtan som vi går genom när man blivit dumpad/"dumpad"?
I don't think so. Nej, vi bara finns där för att ta oss genom varje slag och spark. Men det är väl något vi får finna oss i, för som sagt vi är ju trots allt det "svagare" könet.
Något jag har snackat med mina kompisar om på sistonde är att det är väldigt få tjejer som kan playa killar riktigt ordentligt. För det är ju alltid så när en tjej bestämt sig för att inte få känslor för en kille utan bara träffa honom för nöjets skull så slutar det alltid med att tjejen ligger där och bölar i sin säng i slutet av månaden. Som ett slag i ansiktet bara för att bevisa att vi inte kan någonting? Medan för en kille kan hela jävla livet vara ett spel, han kan träffa en tjej och sen liksom bara whatever och dumpa henne kallt och hjärtlöst. Hur?! Snälla, förhelvete LÄR MIG HUR NI GÖR DE!

you took my heart, threw it on the floor and did the cha-cha on it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar