lördag 23 januari 2010

Tristess

Fy vilken tråkig dag detta är. Sen förra inlägget har jag legat i soffan och försökt kolla robinson med en lillasyster sparkande vid andra delen av soffan, en mamma som halvsover i den andra och en till lillasyster som går runt med klackaskor i systrarnas sovrum -,- jo + en av systrarnas kompis i fåtöljen som försöker få den sparkade systern att hitta på något tillsammans med henne.
Så tänkte att då får jag väl sitta vid datan men inte ens här finns det mer underhållning, inte ens ett sms får jag. Fast det får jag väl skylla mig själv för, eftersom jag inte själv smsar till någon. Men jag hatar att vara den som tar första steget för jag e nog rätt rädd för att bli dissad (A)
Men aja, funderar faktiskt på att sova men känns som om det är för tidigt. Men skulle ej förvåna mig om det skulle hända.

Men iaf här kommer lite bilder från bion igår :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar