söndag 24 januari 2010

I see a light

right outside my window! Hahah, börjar bli lite störd på den jävla bilen som kör här fram och tillbaka utanför huset. Den kör här varje dag ungefär vid samma tid och några gånger varje dag. Och vad jag vet så är det ingen nyinflyttad i trappan vänster om oss. Det finns en sån "lag" här i riksbyggen att det får inte köra in bilar på cykelbanorna och man får inte cykla inne på gårdarna men det är ingen som förstår de ändå. Tänk om jag bara hade sprungit rakt ut från trappan och den bilen hade kommit kördandes, då hade jag blivit rätt så skadad tror jag eftersom den bilen inte hade hunnit stanna. Aja, hoppas bara de händer någon gång så den jävla chauffören lär sig en läxa.
Kollade precis på how I meet your mother och nu är det 2½ men, men är så jävla trött så funderar på att sova snart :D Bästa medicinen.
Sen fick jag världens bästa sms en människa kan få (A) , ingen religion imorgon så börjar lite senare än vanligt. Vilket verkligen behövs en måndag som denna.
Soooovmorgon, så nu ska jag se till att få extra mycket sömn inatt! Nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar