onsdag 20 januari 2010

For your endless support

Som de flesta av er redan vet så tränar jag ingenting på fritiden, ha ha. Men jag bara älskar att kolla fotboll (om det är en match jag är intresserad av) och då blir majoriteten av matcherna Arsenalmatcher. Jag är typ uppväxt med det laget. När jag var liten bebis och mamma skulle in för att vila, antingen före eller efter maten, så satte pappa mig i min rosa sackosäck för att kolla fotboll med han. Jag satt där hela matchen också, och jag va typ 1år eller så. Men ju äldre jag blev ansåg jag inte fotboll va min sport så hädanefter sov jag med under matcherna.
När jag sen blev 12år så började väldens bästa spelare i Arsenal, FABREGAS :D och jag blev typ som besatt. Han var inte snygg då men det fanns någonting där ändå.
Nu 6 år senare så är jag lika besatt om inte ännu mer, Fabregas is my man!
Matchen idag vann Arsenal med 4-2 mot bolton som ändå ledde med 0-2 när jag började kolla på matchen. Rätt najs, så nu leder Arsenal premier league.
Men det är ju inte bara premier league som jag kollar på endast, har bland annat Barcelona i la liga, Inter i serie a och Malmö ff i allsvenskan.
Nu har ni fått veta lite detaljer om mitt fotbolls"liv" med :) enjoy the information.

Btw, jag vet att jag har mina stunder när jag mår som värst. Men tyck inte synd om mig, det är inte det jag vill. Tycker synd om mig själv så det räcker, jag har klarat sådant hör förut och jag tänker fantamig göra det igen. Att ni finns där de dagar då allting bara står still det är de jag vill. Älskar er ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar