söndag 24 januari 2010

Relaterar till Carrie

Godmiddag folket! Sitter är och har skit tråkigt seriöst, men är så tom i hela kroppen så jag orkar inte göra någonting egentligen. Vill bara göra så som Carrie i sex and the city, lägga mig i ett mörkt rum och bara ligga där och sova blandat med gråta tills jag känner att jag kan ta tag i mitt liv igen. Jag kan verkligen relatera till Carrie så himla mycket just nu. Det var botten igår men jag är tom idag, men jag måste tacka 2 personer som jag kunde snacka med igår från 22 till halv 4 (en slutade jag skriva med runt tolv kanske) <3 tack för ni finns.
Men den där Carrie-planen funkade inte riktigt som jag ville att den skulle göra, för det första är det ljust utomhus och mina persinner är inte tillräckligt tjocka för att stänga ute ljuset. Sen den där jävla tanken på att man måste göra läxa för att få undan så mycket så snabbt som möjligt. Så jag gick upp och har redan gjort 1½ läxa, mycket bra. Snart ska Malin komma hit, hon ville hitta på något så det är väl lika bra att försöka få mitt liv att gå igen. Även om jag kommer bryta ihop sen när hon gått igen, men ska verkligen försöka att inte göra det.
Nu får jag väl ta mig lite kläder, kan väl inte gå i pyamas när kompis kommer. Nej, så funkar det ej :) Vi höres väl senare ikv igen, Arsenal spelar så ni ska faktiskt få senaste update då med. Cya later :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar