söndag 31 januari 2010

Dadada party

godmorgon, godmiddag, godkväll. bäst att ta alla på en gång så man inte glömmer någon, hihi.
Igår kom som sagt inga seiösa inlägg eftersom jag inte hade tid helt enkelt. Vill ni veta varför? I don't care if you do för jag tänker berätta ändå, tadah!

Igår så kände jag mig allmänt svag och så skulle jag till Dardana för hon blir 19 idag (GRATTIIIS BÄBÄ) men jag funderade faktiskt på att skippa det eftersom jag trodde jag skulle svimma när som helst. Men framåt kvällen så mådde jag lite bättre och kände att jag kunde stå på benen iaf så jag klädde på mig och sminkade mig lite grann och sen stack jag för att möta Malin vid 5:an. Tog bussen till nobeltorget där vi mötte Sandra utanför konsum och sen gick vi vidare mot Dardanas systers place.
En rolig chillkväll med tacos, singstar, spel och massa snack förgyllde dagen och man var glad att man hade kommit ist för att stanna hemma en sådan kväll. Först stack Ferri och Malin tätt följda av Steffi, Sandra och Josse. Jag, Harri och Dardana stannade kvar tills 1 på natten och bara snackade om allt. Sen var det dags för att ta bussen hem och soova lite, så jag och Harri tog 5:an tillbaka genom den kalla snön. När man kommit hem så tog de typ en halvtimme kanske, sen sov man gott (Y).

Idag ska man plugga, börja packa ner lite i resväskan och sen kolla Arsenal om 1½h. ME LAJK. Men måste sätta igång med pluggandet nu, vi höres some other time!
LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar