lördag 23 januari 2010

En dag på stan

Godkväll eller vad jag ska säga xD Jag fungerar helt konstigt alltså, jag är verkligen inte normal på något sätt. Vakna runt kvart i 2 idag då mamma kom in och väckte mig och frågade om jag inte hade tänkt att gå upp idag, haha. Men då fick jag ju gå upp eftersom de var ändå rätt sent (A), sjöng singstar i en halvtimme sen följde jag med mamma, Emma och Sara till mobilia. Lämnade mobilen hemma för det är på något sätt roligare och se hur många som vill snacka med en sen när man kommer hem och kollar mobilen igen. Men var skit trött så blev irriterad så fort mamma stannade på ett ställe för länge och samtidigt va jag rädd att träffa ett antal personer som bor i närheten. Men träffade ingen jag kände så lite lättad var jag när vi väl lämnade stället iaf. Köpte 2 tröjor, en vit tjocktröja och en svart lite tunnare. Nöjd över köpet, och det är de som är huvudsaken. Efter de körde vi vidare till coop för Emma skulle kolla efter en väska hon ville ha och sen köpte vi mat med oss hem. När jag kom hem så kollade jag såg klart mobilen med hopp om ett en viss person skulle ha smsat, men nej de hade personen inte heller. Vet inte ens vf jag förväntat mig det, det var INGEN som hört av sig :(
Men nu ska jag gå och fortsätta med resten av min supertråkiga lördag framför tvn med mamma eftersom pappa är i småland över helgen.
Puss på er, och hoppas er lördag blir smått intressantare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar