söndag 24 januari 2010

Without knowledge

Malin stack för typ 10 minuter sen nu så är man ensam igen. Vi snackade mest om killar och vf de är som de är och varför de inte är som oss eller så som vi vill att dem ska vara. Vi kom iaf överens om att vi inte förstod dem alls, någon som håller med?
Nu sitter jag och väntar på maten, som mamma lovade skulle bli klar för 40 minuter sedan men som hon precis börjat med. Lyckat xD Men jag är inte direkt hungrig utan vill bara äta för att ha någonting att göra så att jag slipper tänka så mycket. Kommer säkert gå upp flera kilon snart, och att jag känner med generellt uppsvullen runt magen och finnarna börjar ploppa fram en efter en gör inte min tillvaro något bättre. Just nu finns det nog bara en sak (kanske 2) som jag få mig glad/lycklig, vad det är får ni fantamig gissa. Men den största saken kan ni nog utantill vid detta tillfället antar jag.
Om tjugo minuter börjar the hills så ska väl lägga mig i storarummet i tvåmannasoffan och kolla på det med de som sitter där ute. Funfun kväll som alltid annars men vad ska jag annars göra? Efter the hills ska jag läsa bok tills nästa program börjar och kanske försöka kolla om let's dance går att kollas på via datan.

OM DU BARA KUNDE SVARA SÅ SKULLE MIN TILLVARO VARA SÅ JÄVLA MYCKET BÄTTRE! DU FÖRSTÖR MIG INOMBORDS OCH VET INTE ENS OM DET :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar