fredag 15 januari 2010

Det är ingen vanlig dag

för det är Emmas stora fjortis dag! Haha, nej men idag blir Emma 14 så man kan väl kalla henne fjortis då eller? Hon är ju verkligen inte den typiska tjej som man dagligen kan kalla fjortis, den där typen som går med översminkat ansikte, foundation som ser ut att vara 5cm tjock, hår med alldeles för mycket hårspray, alldeles för smal med thights och ett linne som täcker röven precis. Nah, hon är väl rätt "normal" om man säger så. Thightsen och linnet kanske stämmer men inget av det andra. Min lilla syster börjar bli stor, fast ändå inte.
Det jag ändå är gladast över är att dem fjortisarna som malmöfestivalen flockades av med jamaica koftor m.m nu verkar spårlöst försvunna. Men inget jag klagar över, vill INTE ha tillbaka dem!

Idag hade man chansen att följa med till crown och släppa loss och bara släppa allt för några timmar men jag orkade inte. Får alltid åka hem helt ensam och var ändå inte på humör för att göra något speciellt idag ändå så. Men jag ångrar inte mitt beslut utan är glad att jag fick stanna hemma och bara chilla. Det blev visst inte att fira Emma utan släkten ska förmodligen komma på söndag istället, så idag efter vi ätit så gick jag in och sov en liiiiten stund. Men bara en liten, haha. Vaknade runt 8 och då va det dags för let's dance men det slutade för typ 10 minuter sen. Rabih är kvar, det enda jag vill. Palla dem andra liksom xD
Skolan är slut för denna veckan iaf, alltid något. Bara 2½ vecka kvar, sen lämnar jag Sverige (Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar