fredag 3 augusti 2012

Tjock och fet

Torsdag idag och denna jobbveckan är nu slut faktiskt, Amy tar med pojkarna till jobb imorgon så jag är ledig. Så vad ska man då hitta på under sin lediga dag? Hade faktiskt tänkt att dra till cross county med Rebecka och Madeleine över dagen och hänga lite, det blir säkert härligt.

Vad har man gjort igår och idag då? Igår va det skit dåligt väder så vi stannade inne hela dagen, förutom då vi åkte iväg till subwayn för att hämta upp Rebecka. Hon bor nämligen här under hennes rematch tid, kul att ha henne här. Så hon hjälpte mig med pojkarna och höll mig sällskap.
Och idag har vi varit ute och cyklat, badat i vattenspridaren, art-class och sedan parken. Sen va det meningen att vi skulle se bio men vi missade filmen med 5min så vi köpte glass och åkte hem istället. Så nu sitter man här, tjock och fet och kollar lite avsnitt av gossip girl med datan på magen. Så mitt liv kommer se ut från och med nu?
Neh, imorgon håller man igen. Kan fan inte fortsätta såhär..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar