torsdag 9 augusti 2012

Inga träningsskor men en massa annat!

Känner att jag börjar bli riktigt dålig på att uppdatera, så jag ber om ursäkt och ska försöka bättra mig lite. Men bara lite! Bilder har det heller inte varit så många av, kanske för att jag inte tagit några den senaste tiden men det ska jag ändra på till helgen.
Igår åkte jag till central avenue och där blev lite inköpt, saker som jag inte ens planerat att kolla efter. Blev en massa grejer till naglarna och sedan även en trimmer, och jag tror fan att den komma bli min bästa vän. Det är ju typ som små rakblad bara det att den inte skär i huden om de skulle komma i kontakt med varandra, super. Så nu kan jag använda den till ögonbrynen, bikinilinjen m.m.

Efter det åkte jag hem, åt från subway och gjorde mani- & pedikyr på mig själv så nu känner jag mig superfin. Vid åtta sedan körde jag till New Rochelle för att träffa Rebecca och hennes kompisar, ligger 20min bort från mig och vet ni vad? Tycker ni motorvägarna i USA ser förjävliga ut på tv så kan jag säga er, ATT DET ÄR DEM. Usch, men samtidigt rätt kul att cruisa runt där på natten. Kom nämligen hem klockan tolv..

Ska upp och göra mig iordning nu, sen om en timme ungefär ska vi nog dra till poolen och vid två är det playdate hos Debbie. Så denna dagen kommer nog flyta på rätt bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar