fredag 17 augusti 2012

Special brand of heroin

Då är denna torsdagen snart slut. Har känts som fredag hela dagen dock, så imorgon gissar jag på att jag kommer gå och tjata om lördag haha. Sitter iaf hos Madde nu, ska sova här inatt och umgås med henne hela dagen imorgon.
Efter mitt senaste inlägg så åkte jag med Debbie, pojkarna och hennes döttrar till ett natur reservat på central avenue några timmar och sedan spenderade vi lite tid hemma hos henne också. Läxläsning, middag och sen drog jag till white plains för att träffa Madde. Gick lite i butikerna innan vi drog vidare, köpte glass och läsk med oss hem och här sitter vi. Kollat på awkward och nu är det Robin Hood som gäller.

Dags att göra sig iordning för natten kanske och sen får jag se när jag somnar inatt, har nämligen min bok med mig. Det är som en drog, my own special brand of heroin.. waaaah!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar