onsdag 29 augusti 2012

Snart hemma igen ju..

Jaha, då är även denna dagen snart över. Fan vad allting går snabbt.. gillar dock inte tempot längre haha. Detta innebär ju att jag snart ska åka hem, okej det är dock MINST 10månader kvar men ändå.
På torsdagkväll efter att Rebecka slutat kommer hon och Madde och hämtar upp mig sen beger vi oss ut mot vår lilla resa. Första stoppet: six flags (vet ni inte vad det är så googla det, awesome). Vår resa kommer spenderas i New Jersey, slappa runt lite och sådant.
Har dock inga pengar till det, men de löser sig ;)

Idag har jag pch pojkarna legt superhero, jag skulle rädda Elmo. Denna leken övergick sedan till kurragömma, har lite på video men de vill inte laddas upp på bloggen så de kommer till min facebook så småningom. Sen blev det lite läsning och sedan parken.
Ikväll är det sista avsnittet av pretty little liars säsong 3, vill veta vem mer som är A.. Spännande! Så kvällen kommer spenderas med att tvätta lite och sedan blir det tvn. Men vi hörs imorgon igen right?

Done by me



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar