tisdag 14 augusti 2012

Mycket bättre

Pratat lite med A och G nu under kvällen och nu känns det riktigt bra. Har ju haft en massa tankar nu i och med att vissa av mina kompisar varit i rematch men de är borta nu :)
Vi har självklart pratat om det som hände imorse och jag fick nu en väckarklocka som ska användas, så imorgon ska jag vara uppe i tid. Ska även lyssna på mamma och ställa klockan en bra bit från sängen.

Nu ska jag kolla lite flygresor, sen blir det bok (börjat läsa på twilight böckerna igen, snart kommer ju sista delen ut så måste fräscha upp minnet) och efter det ska jag sova. Och inte glömma ställa väckarklockan självklart haha.
Vad som hänt i helgen + bilder ska jag försöka lägga upp imorgon hihi, vet jag varit lite seg med det. Men vafan, jag är ju i Usa. Här borta har jag ett liv, eller ja vi kan ju låtsas åtminstonde ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar