lördag 25 augusti 2012

Andra bullar

Godmorgon people!
10:10 står klockan på, det är lördag och Johanna är vaken. Känner någon att det är något som inte borde stämma i den meningen? Att jag är uppe kanske? :|  I Sverige vaknade jag ju alltid runt tolv/ett och hatade att gå upp minuten innan elva. Här vaknar jag av mig själv 9:30..
Det kommer nog ändras rätt mycket till vintern kan jag tänka mig dock.

Anyway, igår efter jobb så träffade jag Ines och Madde. Lite kaka och mys där ja, kom hem halv ett efter att kört fel på motorvägen. Det är absolut inte kul, klockan tolv på natten och köra fel. Aja, jag fortsatte längst vägen jag råkade köra av på och tillslut hamnade vi i Bronxville där Ines bor. Inte helt fel där ju.
Idag blir det andra bullar, idag blir det fest. Ska börja göra mig iordning så smått snart så att jag blir klart snabbt, packa ner de lilla jag behöver när jag åker till madde idag. Rebecka hämtar nämligen upp mig från tågstationen så ska försöka matcha henne när hon kör ifrån sig.

Även fått lite klagomål på att jag har ont om bilder, så ikväll ska jag ta några så från och med imorgon ska det komma upp mer bilder. LOVAR! (usch, borde nog inte lova).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar