onsdag 22 augusti 2012

Så här det borde vara, varje dag

Vad skönt det är att komma igång med jobbet igen, speciellt när man vet att man kommer börja få lite sovmorgnar om 2½ vecka haha. Men ja, vi har haft en bra dag tillsammans. Va i parken lite innan lunch, efter lunch så badade vi i sprinklern och efter det så blev det en sväng om till biblioteket eftersom jag ville ha fler böcker att läsa, hihi.
Men dagen har iaf gått supersnabbt, och nu är det kväll igen. Kollade precis på när A och R dansade framför wii:et, hade velat spela in det men fick inte :( haha. Ska nog testa det själv snart, såg ju hur ut att vara hur kul som helst. Bra träning också förhoppningsvis. Måste nästan göra det, eftersom A kom hem med muffins så om jag ska äta dem så ska jag träna innan!

Jah, utöver träning och äta muffins så ska jag nog kolla lite tv och läsa lite i min bok. Ska nog börja dansa redan nu, ska bara byta byxor.

Tony Hawk och DJ, har jag för mig dem ville vara ;)

 Yummie


 Argh..

1 kommentar:

  1. Vilka härliga bilder! Hoppas att du har det lika bra som bilderna talar! Kramar

    SvaraRadera