måndag 6 augusti 2012

Dålig uppdatering

Hallu, förlåt för jag varit så dålig på att uppdatera helgens händelser men Rebecka har bott här några dagar och vi har umgåtts med Madeleine hela helgen. Men nu är Rebecka inneboende hos Madde tills på onsdag då hon flyttar till sin nya familj och Madde är också hemma eftersom en ny jobbvecka börjar imorgon. Så nu när vardagen är tillbaka så borde jag inte ha några problem med att uppdatera som vanligt.
Dock kommer allt som hänt under helgen + alla bilder upp imorgon eftersom jag har varit sjukligt trött hela dagen så jag hade tänkt sova nu. Hope you don't mind ;)

Får väl även skriva det här, GRATTIS MAMMA! Har inte sett dig inne på skype så har inte kunnat höra av mig, men vi får pratas vid imorgon istället :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar