måndag 27 augusti 2012

Webster hall, 19+

Och ännu en gång är ännu en helg slut, och ännu en gång har helgen varit underbar. Åkte upp till Madde igår runt halv fyra, höll henne sällskap medans hon arbetade. Sedan blev det göra sig iordning, eller ja något i den stilen. Gjorde Maddes hår och hon fick äran att fixa mitt smink, vid tio/elva drog vi oss sedan vidare mot stan.
Webster hall från halv tolv till fem, och inte en enda tråkig stund. Hade riktigt roligt! Ska lätt dit fler gånger, är en 19+ klubb men det är så olika åldrar på allihopa och olika typer. Inte som Sverige direkt..

Kom hem till mig klockan sju, Madde intog min säng och jag la mig på golvet. Sov fram till tolv, efter det bokade man hotell och lite mer inför nästa helg. Berättar mer när jag verkligen vet vad som händer, har fortfarande ett liiitet problem olöst.
Vid fyra drog vi till central avenue, blev lite nagellack, tandkräm och tandborste. Sedan middag på cheesecake factory och nu är man hemma. Lagom trött efter gårdagen så ska chilla lite, läsa lite ur min bok och sedan sova. Imorgon är en ny jobbdag, ska försöka ta vara på tiden denna veckan. Sista hela jobbveckan jag har barnen fulla dagar, nästa vecka börjar skolan!

Ps: G och A har även varit supersnälla och fixat så att jag kan använda handfatet här uppe, så nu slipper man springa ner när man ska borta tänderna m.m. TACK :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar