måndag 6 augusti 2012

och söndag!

Söndag, sov riktigt dåligt. Dels för att jag knappt kunde andas jag dels för att jag hade sjukt ont i halsen, men det hindrade inte min dag (helt). Madeleine kom ner till oss runt ett och vi va på väg till New Jersey runt två, för jag är ju alltid seg när de gäller ;)
Vårt mål var att hälsa på Ikea, men det vi körde mot var ju självklart stängt. Att vi inte tänkte på det när hela parkeringen var tom? Hmm.. Så vi åkte mot nästa istället och åt svenska köttbullar och kollade runt lite. Sedan åkte vi hemåt igen, hamnade i en kö självklart. Dumt av mig att inte tänka på det, mina värdföräldrar säger ju varje söndag att alla åker hem från Jersey shore då. Aja, efter ett tag tog vi oss ju hem igen. Helt slut och förkylda haha.

Sen åkte Madeleine hem och Rebecka följde med, så jag spenderade min kväll framför datan.

 Fel Ikea
 Rätt Ikea




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar