tisdag 7 augusti 2012

Ingen skada skedd

Ja, igår blev det inte jätte mycket uppdaterande under dagen hihi. Men gjorde iaf som jag sa att jag skulle, vi gick ut och cyklade en timme och sedan blev det poolen resten av dagen. Efter jobb så blev det en snabb dusch och vid 9 så åkte jag och två tjejer som jag träffade för första gången till white plains för lite bowling med Alexandra och Henrik.
Första turen förlorade jag självklart, vad annars liksom, sen när de gick bättre till nästa så hann vi inte spela klart.. Aja, vi kom dit lite försent så vi får göra om det en annan dag istället :)

Idag vaknade jag nästan försent, 3 minuter i åtta kollar jag klockan och inser att jag sovit lite för länge. Tur var väl att G inte verkade ha så bråttom imorse, men jag kom ner i tid ändå så ingen skada skedd.
Annars så ska jag bara raka benen sen ska vi dra till poolen och vid halv fyra har vi playdate med Honorine och hennes värdbarn. Efter jobb har jag heller inga direkta planer så blir väl en slappedag här hemma, men det ska nog också bli rätt skönt. Dags att raka benen nu då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar