måndag 27 augusti 2012

Mindre pigg till pigg

Godmorgon!
Trodde att jag skulle dö imorse när klockan ringde, va ju inte alls pigg på att gå upp. Definitivt inte jobba, hörde ju hur pojkarna lät där nere. De har verkligen så himla mycket energi, haha. Men jag ställde mig upp, satte upp håret, klädde på mig och läste lite ur min bok. Och då äntligen kom energin till mig också.
Så nu är man både pigg och mätt, härligt.

Idag ska vi göra saker, klockan ett ska vi till Ines och ha playdate med hennes barn. Förhoppningsvis kommer vi vara ett tag där borta för har ingen aning om vad vi ska göra efter. Men vad ska vi göra nu på förmiddagen då? Hade ju kunnat sticka till poolen.. kanske?! Dock är min bikini sönder så vet inte riktigt hur jag ska lösa det där..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar