lördag 4 augusti 2012

Full fart framåt

Godkväll, som snart blir godnatt. Klockan är halv elva här och jag borde snart gå och lägga mig, även om det är fredag. Har varit iväg hela dagen så är rätt slut, och imorgon ska man förmodligen också vara iväg tidigt till sent. Ska åka med Rebecka in till city och möta upp Madde där, sen ska vi tillbringa dagen där inne. Även kollat mitt konto och jag har mer pengar än vad jag trodde att jag skulle ha, så blir kanske lite shopping där?

Vad har vi gjort idag då? Jo, Madde kom hit vid halv elva och vid elva drog vi ut till cross county. Köpte med mig en röd kort jacka och svarta thights, sen blev det även en hamburgare på applebeès innan vi körde vidare till central avenue och där blev det glass ha ha. Tjockis på hög nivå här.
Sen drog vi hem, och gick ner till lilla centrum och fick manikyr för 56:-. Så nu är mina naglar rosa och fina, ja rosa! Efter det blev det ridge hill och bio, step up 4 igen. Den är superbra och de andra två hade inte sett den så varför inte?
Nu ska jag dock gå och lägga mig, alarmet står på nio och det är då jag ska upp. Ingen snoozning här inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar