tisdag 14 augusti 2012

Något att längta till

Sådär ja, då har mer än halva dagen gått och snart mer än halva veckan också. Varför så glad för det? Det ni, kommer hända en rätt rolig grej inom en snar framtid, en dyr grej! men också rolig, förhoppningsvis haha :D

Lekt lite med lego men pojkarna idag, byggt mitt eget "flygvapen" och fick en väldigt stor familj.. Har även hunnit hjälpa R med lite läxor, ja de håller på med läxor på sommaren här. Inte som lata svenska barn där hemma. Sen kanske det har lite med att göra att pojkarna går i en skola där de har inttagningsprov för att komma in i, så de måste jobba extra hårt. Så 45min är nu gjorda och nu ska jag ta fram snacks till dem.
Sedan har jag lovat R lite data och sedan tror jag att vi sticker till parken en liten stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar