fredag 10 augusti 2012

Inne dag

Godmorgon! Sitter i köket, har ont i magen och vill till poolen.. Men nej, idag valde det att regna så blir en inne dag tyvärr. Så vad ska vi då göra idag? Jo, jag måste till biblioteket och låna böcker till pojkarna, minimalt med tv och data, sen kan ju Rowan skriva ett manus och göra lite övningar i sin handstilsbok? Aja, har inte mycket val till detta eftersom A och G sa att detta var vad som skulle hända idag.

Så jag ska snart äta frukost, göra mig iordning och sedan är det dags att börja denna dagen. Efter jobb ska jag köra till Pleasantville och sova hos Madde, om jag får låna bilen dit. Familjen skulle egentligen till Hamptons idag men det regnar så det är inte säkert att de ska dit alls i helgen. Lite besviken då jag hade haft huset för mig själv till helgen. Men de blir säkert bra ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar