söndag 19 augusti 2012

Min söndag, eller är det lördag?

Lördag, även om det känt som söndag hela dagen. Sovit hos Madde från torsdag till idag, och spenderat mina vakna timmar med just Madde och Rebecka. Idag åkte vi till Mount Kisco och åt frukost sen låg vi och slappade vid Rebeckas pool :|  Madde var sedan väldigt snäll och lämnade av mig vid tågstationen närmare sex så att jag kunde ta mig hem snabbt och smidigt.

Vid nio körde jag sedan till New Rochelle och träffade Rebecca. Innan ni blir förvirrade såå är det en Rebecka med ck och den andra med cc, haha. Vi spelade biljard, hur dåliga vi än var så hann vi iaf med 3omgångar på en timme varav hon vann alla såklart. Första låg vi lika fram tills sista kulan som hon lyckades skjuta ner första. Andra omgången låg den svarta kulan sjukt fel och jag skjöt självklart ner den.. Tredje omgången låg vi lika fram till den svarta kulan skulle ner i hålet, men jag sköt ner den i fel :/ Typiskt, right?
Nu är jag iaf hemma och chillar, ska snart dra mig mot sängen. Klockan är ju trots allt halv två.. Imorgon ska jag träffa upp Rebecka och Madde i stan, även kanske en ny tysk tjej ska hänga med. Rebecca kanske också dyker upp, men vi får helt enkelt se vad som händer. Vill iaf ner till china town (A)

Inga bilder kommer inte heller läggas upp. WHY? För att jag inte tagit några haha! Men ja, jag vet.. dåligt av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar