tisdag 21 augusti 2012

Byta blogg kanske..

Just nu funderar jag starkt på att byta blogg.. Blogspot måste ju skämta med mig. Har suttit med detta förra inlägget hela dagen, försökt få bort vissa symboler som dök upp och få en radbrytning mellan en viss text. Men ingenting jag har gjort har fungerat, irritation!

Iaf, sedan senaste inlägget har jag: skypat med Helenis två timmar, skypat med familjen en stund, letat efter billiga hotell för vår lilla resa nästnästa helg, kollat upp kurser som varit intressanta (inte för jag direkt hittat någon, men ändå), ätit middag, snackat med A & G och kollat på tv. En mycket intressant dag, isn't it? Neh, men nu är iaf min långhelg slut och imorgon återgår alla till arbetet.
Ska väl ta och kolla klart mitt program som väntar på mig i lekrummet, sen ska jag också krypa ner under täcket och försöka sova lite. Godnatt, eller ja godmorgon till er som börjar tidigt där hemma i Sverige ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar