torsdag 30 augusti 2012

Onsdag, de händer alltid något

Lovade att skriva om gårdagen, så här kommer det: Vi var vid poolen på förmiddagen, hem åt lunch och sedan vidare till Ines för playdate med hennes värdbarn. Spenderade sedan hela eftermiddagen där, spelade fotboll, byggde väggar m.m. Vid fem bar det hem igen, eller ja något åt det hållet. Fick samtal av A att larmet gått igång så jag åkte dit och kollade men ingen polis och alarmet hade tystnat. Så vi åkte till parken en stund, hämtade upp A när hon kom med tåget och sedan hem. A och G kollade så att huset var säkert och efter det blev det middag.

På kvällen där så åkte även jag, Alexandra och en av hennes värdbarn till cross county. De va på shoppingrunda medan jag höll extremt hårt i mina pengar. Hittade en skit fin tröja för $20 men inte ens den la jag pengar på, så jag kom hem med absolut noll grejer.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar