fredag 17 februari 2012

workaholic

Wooow, familjen hörde av sig. Så gjorde även deras aupair, frågade hur det fick och sådant. Då jag berättade att jag tvivlade då det hela tar jättelång tid och jag inte känner att jag får någon respons så förstod hon. De hade varit lika "sega" mot henne också, och eftersom de är militärer så har de mycket inom jobbet och all ledig tid spenderas med barnen. Hon skrev även att de va väldigt intresserade av mig, och att deras yngste son hade pratat om mig vid middagsbordet. GULLIGT!
Tvivlar ändå.. men nu när jag pratar om det så kan jag ändå tänka mig familjen men annars så vet jag inte riktigt. Känns som jag kan hitta en familj som känns helt rätt, men tänk om jag inte gör det? Tänk om jag går genom flera matchningar och inte hittar någon jag trivs med? Ska nog ta och ringa cc och fråga hur jag borde gå till väga, de borde väl kunna vägleda mig eller?!

Annars idag tog jag stängningen på jobb, 11-15 och sen 20-21:30. Sista timmarna va rätt onödiga dock meeen en på jobbet mådde inte så bra så erbjöd mig att ta den. Sen stängning imorgon och blev erbjuden att ta stängningen på söndag med men tackade nej, jobbar redan 12-19. Fööck it liksom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar