måndag 13 februari 2012

Update.

Blev inringd imorse, då bilen är på lagning så fick jag rusa upp, slänga på lite mascara och sen rusa mot almgården för att kunna ta 33an till jubb. Men visst fan, skånetrafiken vill ju inte som jag vill. 10:13 stod de på hemsidan, 10:26 stod de på hållplatsens tidtabell. Jag va i tid, men hade kunnat ha tio minuter till godo här hemma också!
Blev ett springpass, lyckat.. Buss dit, hem, dit och sen blev man hämtad av pappa efter sista passet (THANK YOU). Över 110 timmar nu, FAN TA MIG om jag lyckas bli sjuk och missar någon av mina resterande tider.

Fick mail av familjen idag, de gav mig bara mail-adressen till deras nuvarande aupair. Men ändå så va de hon som mailade till mig och inte jag till henne. Ska se om hon ville skypa imorgon efter jag jobbat eller om det får bli på torsdag, springpass på onsdag så då lyckas det nog inte heller. Hon brukar va ledig vid 17 (svensk tid) så ska se om hon kan 19 ist (A).
Sen läser jag övermånga bloggar från USA, av såna som är aupairer nu då alltså. Vad de köper, hur de bor, vart de reser, vad de gör etc. JAG VILL OCKSÅ VA DÄR NU. Fan va avundsjuk man kan bli....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar