söndag 26 februari 2012

Catch me if you can.

Tröttheten börjar hinna ifatt mig, så kanske dags att dra mig mot sängen snart?
Helt amazing kväll igår, förfest hos Diana och sedan utgång till happybar. Så mycket pengar jag spenderar varje gång jag är där, fan inte klokt xD Men kul hade jag, fifan. Och man har ju förtjänat att må som man gjort idag! Inringd på jobbet imorse, skulle öppna.. Drog dit, va ju relativt pigg då. Meeen det fick jag ångra sen, thank god att det försvann tillslut dock. Älskar mitt jobb tack vare människorna jag jobbar med, no doubt <3

Och just det, some news for you.. familjen jag är matchad med hörde av sig tro det eller ej. De vill skypa imorgon, men jag jobbar springpass så får hoppas de kan prata när jag väl slutat. Får kolla mailen imorgon, se vad de säger. Will keep you posted. - NU, time for bed!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar