lördag 18 februari 2012

Inte så bra!

Då va ytterliggare ett 9hs pass avklarat, skönt! 7h imorgon också sen är man ledig, en dag i och för sig men det är alltid något. Kanske blir inringd? Man kan ju alltid hoppas, mer tider, mer pengar = inte såå fel.

Annars, fick svar redan idag av familjen. De ville skypa klockan åtta, men jobbade ju.. typiskt or what? Sen skrev de också att de ville ha mig där till den 7maj, men jag måste ha ihop de pengarna jag behöver så kan inte åka förrän den 29maj. Så får se vad de säger. Så jävla komiskt, nu när jag äntligen slutat tvivla så mycket och börjat fantisera om hur de skulle vara att bo i Arizona så dyker dessa problemen upp. Ja, om de verkligen behöver mig till den 7de så är de rätt kört. Då kanske de tar bort min matchning och jag dyker upp på aupair marknaden igen, men det va ju egentligen de jag velat de senaste dagarna.. varför känns det då så konstigt?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar