fredag 24 februari 2012

Freeeedag!

Fredag, visst det var inte så länge men lyckades av någon anledning jobba över en hel timme idag. Va inte riktigt pepp på jobb så såg fram emot att sluta halv tre, men nej, folk skulle på lunch och det kom fullt med kunder. Ingen chans att jag kunde gå, så stannade snällt över först en halv timme och sedan ytterligare en innan man fick lov att klocka ut inför helgen. Så nu är man ledig en dag till sen på det på söndag igen, bakfull t.o.m?!
När jag sen kom hem väntade min lilla klänning på sängen :D  skit snygg, men tror jag har för stor rygg för den dock. Och eftersom jag har så pass stora bröst som jag har så MÅSTE jag använda bh vilket gör att bhn syns på ryggen då klänningen har en rygg-urringning.. Dock världens snyggaste men gillar inte idèen med att bhn ska förstöra det!

Även matchningen försvann inatt och jag fick en ny rätt snabbt, en familj med två söner lite utanför new york. Men de har inte hört av sig än så länge så antar att de inte lär göra det alls. Känns som alla matchningar jag får på öst (new york sidan) kusten inte är intresserade medan de matchningar jag får innåt landet hör av sig. Och hitintills så har fan majoriteten av mina matchningar varit på östkusten.  Kul att få matchningar, men hade varit roligt om de varit rätt matchingar också så man hört från familjerna. Yeeepp, får se hur detta går. Kanske kommer den rätte familjen alldeles strax, maaaaaybe!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar