onsdag 29 februari 2012

LEDIG!

Sådär ja, februari månad är över, 150h inarbetade och Johanna går på ledighet nu. Dock är det bara imorgon sen ska jag tillbaka på det hela helgen igen, men en dag tackar jag verkligen inte nej till. Och efter idag behöver jag det mer än någonsin!
Kom till jobbet, fick DTn som jag sa tidigare och det var relativt lugnt. Preppade lite sallad, och fixade lite. Men precis när jag skulle dra igång med disken så hittade alla till burger king, kändes så iaf. Klockan va runt sju och vi var 4st kvar, fullt i DTn, fullt i kassan, en vid bordet och en vid pf/br. Lyckat.. NOT. Dock lyckades jag få ut maten och det var endast en som körde ifrån efter att ha beställt, kunde varit värre ju. Halv nio blev det lugnt igen, finally! 
Kom hem lagom till att se en kvart av bigbrother och nu ska jag ta av mig sminket sen krypa ner under täcket, GODNATT! 

(ska sova så länge som möjligt imorgon, fyfan va skönt de ska bli)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar