måndag 20 februari 2012

OER!

Jobb 11-14, fick in en jävla kontroll också! OER kallas personen som kommer dit och ser till så att allt går rätt till, så att våra 12 (tror det är tolv) regler följs. Vi fick godkänt vilket innebär att hon inte kommer tillbaka den närmsta tiden, YES.
Sen besiktigade vi bilen, den klarade sig och jag kan nu köra utan att bli stoppad av polisen. Jävla Patrik.. Ringde även cc för att ta bort matchningen så nu ska den försvinna tills imorgon eftersom det var röd dag i Amerika, fixade även det med datumet så nu lär jag inte åka förrän efter den 18 juni. Efter det åkte jag tillbaka för jobb 16-19 och ytterligare till 20 när jag väl kom dit.
Ytterliggare 4h imorgon, 12-21:30. Räknade även ut att totalt denna månaden har jag varit ledig 1 dag, kanske inte jobbat på burger king varje dag utan vissa dagar har jag passat Esben och någon dag på förskola. Men jobb är jobb!

Nu ska jag kolla på bigbrother, iiih 2012 har dragit igång så man får väl kolla vilka pack som kommit in i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar