torsdag 2 februari 2012

"Primär"

Jobbade idag trots att jag inte skulle, och imorgon har jag tagit på mig 4½ extra timmar trots att jag redan hade 5 timmar på schemat. Men ja, det ska Johanna väl lyckas fixa?

Annars inget nytt med mina matchningar. Mailade ju cultural care för jag va förvirrad hur matchningarna fungerade och en familj får visst 3 matchningar med olika auairer medan aupairen bara får en matchning med en familj per gång. Och av de 3 aupairerna som familjen "får" så är en av dem den "primära" matchningen.. vilket innebär att den personen kan bli kontaktad inom 7 dagar och samtidigt får se hela familjens ansökan. Vilket jag är just nu då alltså, men det som stör mig är att denna familjen "uppehåller" min ansökan vilket gör  att jag inte kan matchas med någon annan under dessa 7 dagar som vi är matchade. Skiiit störigt, om nu inte familjen gillar min eller är intresserade (vilket de inte verkar vara eftersom de inte hört av sig) så kan de väl klicka bort mig?
Vill ha en ny matchning ju :(   Annars, på måndag ska jag ju passa Esben så ska fixa mig en ansöknings video då och lägga in den snabbt som f.a.n.
NU, sängen så jag är utvilad till imorgon -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar