torsdag 16 februari 2012

stay positive!

Matchningen är fortfarande inte försvunnit, vet fan inte vad jag ska göra längre. Vill ha en ny ju :(  Men får väl ge det lite tålamod I guess?
Idag blev det jobb på en förskola i stan, yey me. Faktiskt inget emot det, trivdes mer idag än vad jag gjort dem tidigare gångerna jag varit där. Sen drog man vidare till 24/7 och gick lite på löpbandet samt indoorwalking på 45 min. Riktigt härligt, ska lätt boka upp mig för det fler gånger!

Imorgon blir det dock tillbaka till Burger King igen, 4h. Och senare mot kvällen ska jag möta upp tjejerna och prata genom om vad som hänt. Vet inte riktigt hur det ska gå men får väl se då, är lite rädd om jag ska erkänna. Menmen, de får bli som de blir. Allt händer väl av en orsak, right? (me trying to stay positive)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar