torsdag 23 februari 2012

Fail!

Tar ett tag att vänja sig vid skiten bara haha. Tryckte bort samma blogg typ 3 gånger innan jag kom på att jag inte skulle trycka på krysset för då försvann allt inte bara bloggen xD
Jag är skiiiit trött, skulle egentligen bara jobbat 11-14 idag och sa till mig själv att bara jobba dem timmarna och sen gå hem och ta de lugnt. Men fan heller. Johan kom inte så jag sa direkt att jag ville ha hans tid, så istället för två så slutade jag sju. Anders kom även förbi och ville ge bort lite tider, så sammanlagt lyckades jag skrapa ihop 8 nya timmar till nästa vecka. Har jag räknat rätt så borde jag vara uppe i 150h nu, men kan ju ha fel. Även fått schemat för nästa månad! 100 nya timmar väntar på mig i mars, I say.. moooooney :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar