måndag 6 februari 2012

Doone.

Yes, videon är ÄNTLIGEN klar och upplagd på min profil. Hållt på med den hela dagen fän..
Redigerade den och sådant direkt när jag kom hem ikväll och när jag väl blev nöjd med den så sparade jag den och skulle börja ladda upp den på min aupair sida.. MY ASS, tog fan 1½h för hela att laddas upp. Sen när den va uppladdad till 97% så upptäckte jag storleken på videon sen kollade jag hur mycket max storleken va och min va över med 150MB :| 
Men den slutfördes men sen stod där ingenting, yepp. Så spelade in hela skiten via min digitalkamera ist så gick storleken ner betydligt mer! Denna gick extremt mycket snabbare men när den va klar så hände samma sak som innan, så scrollade jag upp på sidan .. de bara skulle godkänna den först. SÅ GJORDE JAG OM HELA SKITEN BARA FÖR JAG INTE KAN LÄSA, naaaajs Johanna!

Världens konstigaste springpass imorgon yeppyepp, och ett ställe man tyvärr måste besöka innan jubb :/ så jag antar de betyder sleepy-time nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar