måndag 27 februari 2012

Personlighetsdrag eller störning?!

För ett tag sen påpekade en av mina kompisar ett av mina personlighetsstörningar. Ja, jag vet att jag inte är perfekt och jag vet om att jag har just detta problemet. Men liksom jag är jag, och den delen är ju en del av vad som gör mig till den jag är. Utan den hade inte Johanna Fast funnits, right?
Och ända sedan hon påpekade detta så har jag inte kunnat sluta tänka på det, och idag la jag verkligen märke till det (min lilla störning). Men fyfan vad jag ska försöka kämpa, kämpa med att tysta ner den lilla störningen så att den inte kommer fram lika mycket. Dock inte få bort den helt, för om den hade försvunnit hade jag varit omänsklig, ALLA hade varit omänskliga om den lilla delen av en försvunnit!

Mail från familjen igen, denna svarar ju snabbt :D Skype-samtal till helgen skulle vi satsa på, tror hon skrev lördag runt 9. Fan, då är det väl melodifestivalen? Äh, screw that. Chans till att lämna Sverige då ju, yeey. Matchningen försvann innan idag haha, tog väl för lång tid. Så nu när jag kollade mailen så stod de att jag blivit matchad med en ny familj, men de visade sig vara samma familj haha xD
Neh, nu ska jag äta min nuggets och vänta in bigbrother sen blir de straight to bed.. arbetsförmedlingen imorgon innan jobb!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar