måndag 27 februari 2012

Tidsskillnader..

Ja, USA ligger ju inte direkt en timme härifrån så att få ihop ett skype-samtal med familjen är svårare än man tror. När jag vaknar så sover dem, när de vaknar så jobbar jag, när jag slutat jobb så jobbar dem, när de slutat jobb då sover jag, när jag vaknar så.. ja, you get the point! Så skype-samtalet lär ske antingen på onsdag natt eftersom jag är ledig på torsdag och kan då sitta uppe lite längre, eller så sker de när jag slutat jobbet någongång under helgen. Blir spännande, se vad det är för familj. Får väl skriva upp lite frågor som jag vill veta och kanske något som jag kan berätta om mig själv?  Jag är ju skit tråkigt, så hur jag ska låta intressant blir spännande det med, hah.

Två timmar kvar av min rast, sen tillbaka för 4h på jobbet. Pommes/broiler, kassan eller DTn? Jag gissar på bf/br tyvärr..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar